ဆရာနဲ႔ေက်ာင္းသား(ဘဝအတြက္ လိုအပ္တဲ့ ဆက္ဆံေရး အေတြး ဒႆန) (၂)
ဆရာက ေက်ာင္းသားတစ္ေယာက္ကို စားပြဲေ႐ွ.မွာ ထိုင္ခိုင္းၿပီး “က”တစ္လံုးေရးျပပါလို႔ ခိုင္းပါတယ္။ ေက်ာင္းသားကေရးၿပီး
ဆရာ့ေ႐ွ.ကိုထိုးေပးလိုက္ပါတယ္…. ဆရာက သူ႔အေျဖကို လက္မခံခဲ့ပါဘူး။
ဆရာ့ဘက္က ၾကည့္ေတာ့ အေျဖက “ယ”ျဖစ္ေနတာကိုး…
ေနာက္ေက်ာင္းသားတစ္ေယာက္ကို ဆရာက ေခၚခိုင္းပါတယ္…ေက်ာင္းသားကေရးၿပီး“စာ႐ြက္ကို ဆရာ့ဘက္
တစ္ပတ္လွည့္ၿပီး ျပလိုက္ပါတယ္… ဆရာက သူ.အေျဖကိုသေဘာက် လက္ခံခဲ့ပါတယ္….
ဒီအျဖစ္ပ်က္ေလးမွာ “ကိစၥရပ္တိုင္းမွာAngle Of Vision လို.ေခၚတဲ့႐ႈေထာင့္ အမ်ိဳးမ်ိဳး ရွိႏိူင္တယ္ဆိုတာပါပဲ”…ေက်ာင္းသားႏွစ္ေယာက္လံုးရဲ့ အေျဖဟာ အမွန္ေတြခ်ည္းပါပဲ…ဒါေပမဲ့ပထမေက်ာင္းသားဟာ သူ.ဘက္အျမင္အတိုင္း ဆရာ့ကိုျပတာကိုး… ဒီေနရာမွာသတိထားရမွာက ဒုတိယေက်ာင္းသားဟာ ဆရာ့ဘက္က “က” လို.ျမင္ရေအာင္ သူက “ယ”လို. အမွားႀကီးေရးလိုက္တာ မဟုတ္ပါဘူး…သူလည္း အမွန္ပဲေရးလိုက္ၿပီးဆရာ့ဘက္ကလည္း အမွန္ပဲျမင္ႏိူင္ေအာင္ ႏွစ္ဦးႏွစ္ဖက္ အဆင္ေျပမယ့္အေျခအေနတစ္ခုကို ဖန္တီးလိုက္တာပါ…
အခ်ိဳ.ေသာ ကိစၥရပ္ေတြမွာသူ႔ ဘက္ကလည္း ဘယ္လိုမ်ားျမင္ႏိူင္မလည္းလို႔
စဥ္းစားေတြေခၚခ်င့္ခ်ိန္ၿပီး သူ႔ရဲ့႐ႈေထာင့္ကေန ျမင္ျပ၊ ေတြးျပ၊ေဆြးေႏြးျပဖို. လိုပါလိမ့္မယ္….
အဲဒါမွလည္းကိုယ္မွန္တယ္ဆိုတာကိုသူနားလည္ လက္ခံႏိူင္လာမွာပါ… အဲဒီလိုမဟုတ္ပဲ ကိုယ္မွန္တယ္ဆိုတာကိုကိုယ့္ဘက္က အျမင္တစ္ခုတည္းနဲ႔ ႀကည့္ၿပီးဇြတ္အတင္းျငင္းခံုေနမယ္ဆိုရင္ေတာ့
လိုလားအပ္တဲ့
အေျခအေနတစ္ခုကိုဘယ္ေတာ့မွ ေရာက္ေတာ့မွာ မဟုတ္ပါဘူး…
No comments:
Post a Comment